دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ |۱۷ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 21, 2024
رذ

حوزه / مدیر اقامه نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری ۵۰۰ «کارگاه جذب شیوه فرزندان به نماز » در ۳۰ یگان نزاجا در سراسرکشور خبرداد.

سرهنگ عباس مهرجو مدیر اقامه نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نزاجا در آستان مقدس علی بن باقر(ع) اردهال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با بیان اینکه سال گذشته با همکاری ستاد اقامه نماز کشور «کارگاههای جذب شیوه فرزندان به نماز» با ایجاد انگیزه ، ترغیب و تشویق فرزندان به اقامه نمازهای جماعت در نیروی زمینی ارتش برگزار شده است گفت: تاکنون ۵۰۰ «کارگاه جذب شیوه فرزندان به نماز »در۳۰ یگان نزاجا در سراسر کشور برگزار شده است.

مدیر اقامه نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به حضور حداکثری پرسنل و خانواده های نزاجا در نماز جماعت اشاره کرد و افزود: برای ایجاد انگیزه کارکنان و خانواده ها در حضور حداکثری نماز جماعت، اجلاس سراسری نماز در تمام یگان های نیروی زمینی ارتش برگزار شده است.

سرهنگ مهرجو تصریح کرد: کارگاه های جذب شیوه فرزندان به نماز برای اولین بار با حضور اساتید خبره در نیروی های مسلح کشور برگزار شد.

مدیر اقامه نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری «طرح تعالی معنوی پرستاران» در بخش نماز خبرداد و گفت: پرستاران بیمارستان های تابعه نیروی زمینی ارتش در کلاس های مجازی و حضوری این طرح با حضور اساتید نماز استان تهران و دیگر شهرهای کشور شرکت می کنند.

سرهنگ مهرجو یاد آورشد: هدف اصلی برگزاری این طرح آگاهی دادن پرستاران به بیماران بستری در بخش های بیمارستان برای اقامه نماز می باشد تا در زمان بستری برای اقامه نماز با مشکل مواجه نشوند.

مدیر اقامه نماز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برگزاری نماز به عنوان یک فریضه الهی صد در صد در روحیه کارکنان نزاجا تاثیر گذار است گفت: برگزاری اجلاس های سراسری نماز و کارگاه های شیوه جذب نماز موجب حضور حداکثری خانواده ها در مساجد و اماکن مذهبی می شود.

سرهنگ مهرجو افزود: براساس نظرسنجی های به عمل آمده برگزاری اجلاسیه نماز مبین این بوده که خانواده های نزاجا از جذب فرزندانشان و خودشان به نماز بسیار خوشحال و راضی بودند .

شایان ذکر است چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن منطقه ای نزاجا شامل استان های اصفهان، فارس، قم و منطقه کاشان و آران و بیدگل از امروز ۲۹ مهر تا یکم آبان به میزبانی گروه ۸۴۰ موشکی نزاجا مستقر در پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل در آستان حضرت سلطان علی بن امام باقر(ع) مشهد اردهال کاشان در حال برگزاری است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha